niedziela, 1 lutego 2015

--- Winter break ---

Hej wszystkim!:)
Jak mija wam styczeń?:) U mnie jest coraz gorzej, w ten poniedziałek wracam do szkoły! Aaaa, moje zimowe ferie właśnie się kończą. Jestem z tego powodu lekko załamana, ale w końcu trzeba się edukować... niestety.
a o to jak spędziłam ostatnie 2 tygodnie....
Hi everybody!:)
How is your January?:) I'm felling worse with each day, on Monday I will come back to school!;( AAAAA, my winter break is ending. I'm plainly hearbroken, but I know that education is the key... unfortunately.
Here is how i spent my free time...

 Poświęciłam dużo czasu swoim zwierzętom, szczególnie Soni (pies), dla której nie mam dużo czasu podczas szkoły.
 I spent a lot of time with my animals, especially with Sonia (a dog).






  Spędziłam dużo czasu z osobami, które są dla mnie ważne.
 Razem z Natalką (Nikolą), Adą (od lewej) i Julią
 spędziłam bardzo fajnie wieczór 27 stycznia (urodziny Nikolii). Grałyśmy na playstation, jadłyśmy pyszne ciasta i oglądałyśmy filmy ( np. Straszny Hiszpański Film).
I spent a lot of time with people, who are important for me.
With Nikola, Ada and Julia I was celebrating Nikola's birthday. We were playing on playstation ( i centre upon ferns, which overgrew the battlefield instead of killing enemy:), eating delicious cakes and watching films ( e.g. Spanish Movie).





Bez wątpliwości stwierdzam, że tegoroczne ferie były lepsze od wszystkich poprzednich! 
A kiedy wy macie ferie?:) Macie już jakieś plany?:)

Doubtless I think that that winter break was better than all previous ones.


22 komentarze:

  1. Beautiful pictures!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki piesio na 5 zdjęciu :) http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno z moich ulubionych zdjęć :) Niestety jest niewyraźne, bo ucięłam je z mojego selfie z Sońką :) I zostawiłam tylko cześć na której jest ona :)

      Usuń
  3. Piękny piesek :) Ja też niestety wracam prosto na sesje :D
    M

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot <3 taki słodziak !
    Obserwujemy?
    zapraszam do mnie :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiem :)))
      Ma już 12 lat tak odbiegając od tematu :))

      Usuń
  6. jakie śliczne zdjęcia! <3
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny kot <3 Ja ferie zaczynam dopiero 14 lutego.

    --------------
    mino-shi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia. masz przeuroczego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the pics of the cat - they are cute but most I live the dog :)
    Want to follow each other on GFC & bloglovin, etc?
    Let me know!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ferie zaczynam za tydzień, nie mam żadnych planów. Słodkie zwierzaki :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć ferie jeszcze raz za tydzień :))

      Usuń
  11. Jakie śliczne zwierzątka, super zdjęcia ! :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami z choies ? bardzo mi na tym zależy http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/przeglad-ubran-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice pictures! Your pets are so cute
    maybe you wanna follow each other on GFC? let me know, I love your blog!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    xoxo, Mai ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakii cudny kot ! ;)) śiwetny post :D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zwierzaki na fotkach! Takie fotogeniczne :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE NO, ŻARTY SOBIE ROBISZ?!! Aaaaaaaa!! Masz bloga i nic o tym nie wiem?? Jak?! Jaaak?! To ja się dowiaduję bo zobaczyłam, że mnie zaobserwowałaś! Nie no...Wybaczam! Ale jestem aktualnie zbyt podekscytowana :D

    OdpowiedzUsuń