sobota, 17 stycznia 2015

- - - Wreck this journal - - - ( and vege food, friends, diy, ice skating)

-wreck this journal- 

  Hej!:)
Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić prawie w całości na pokazanie wam kilku zadań, które wczoraj wykonałam w książce "Zniszcz ten dziennik".
Hi:) 
Today's post is almost only about the book - "Wreck this journal".
I' ve already done some exercises, 
you can see the results below:)


1st  Task 
( collect here the letter "W")
przed:
before:

i po
and after:

2nd task
(fill this page with wheels)

przed:
before:

i po:
and after:
Panda jest całkiem okrągłym zwierzęciem, nieprawdaż? :)
Panda is quite a wheel like animal, isn't it?:)




- good luck elephant-

Postanowiłam pokazać wam również słonika na szczęście, którego zrobiłam z modeliny:)
I also decided to show you my "good luck elephant", which i made from play dough.



- ice skating-

Dzisiaj wraz z moimi bardzo dobrymi koleżankami ( Julka, Viką i Martyną od lewej na zdjęciu) pojechałam na lodowisko na stadium narodowy. Po wyczerpującej jeździe z wielką chęcią wybrałyśmy się do "F30". Jedzenie jest pyszne, oryginalne i po prostu brak słów. Jedyny minus to długość oczekiwania. Ja na swoją tortille czekałam prawie 35 min:(
Today i went skating on national stadium ice rink with my friends; Julia, Vica and Martyna.
After an hour we went to the bar/restaurant " F30", which is placed neer the Warsaw's city centre.
The food there is original, delicious and just amazing, but you've to wait a very long time before you'll get your order:(     I waited 4O minutes...
I spent a great time with my guys :)






Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie!:)
Thanks for visiting my blog!


38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. z rukolą, sosem, ciągnącym się serem i wszytkim innym co pyszne <3

      Usuń
  2. Świetny post , podoba mi sie tez wygląd twojego bloga.Jasny , przyjemny , delikatny :* Zniszcz ten dziennik, kocham <3 Ładnie też jakby ozdabiasz ;3 Super.Wpadam czesciej i obserwuje jako ja :3 PANDA :D http://karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam pandy!!!:) - strasznie podoba mi się u cb to coś jakby myszka co jest pandą ! <3

      Dziękuję za bardzo miłe słowa!

      Usuń
  3. zainspirowałaś mnie, co do ZTD. obserwuję ale zaraz dam unfollow przez tą tortille! nienawidze Cię :( tak bym zjadła teraz.......... eh :D oczywiście żartuje :*
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :Dziękuję za przemiłe słowa!:))

      A tak poza tym to tortilla była prrrzeeepyysznnaa!!!:D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie takie komentarze dają mi chęć do tworzenia:)

      Usuń
  5. kreatywne bardzo :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i poinformuj nas na blogu, a na 100% się odwdzięczymy :) http://it--makes-me-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie ! :) Ja jeszcze niestety nie mam ''Zniszcz ten dziennik'' :)
    Ja uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi,ale nie byłam jeszcze na lodowisku.
    Ale śliczny słonik,masz talent ! <#
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki miły komentarz!:)
      Wybieraj się na lodowisko czym prędzej!, póki zimno!:D

      pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Ja jednak nie miałabym sumienia niszczyć tak książki i nie rozumiem kultu tego dziennika ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jako książkowej pedantce również nie po myśli idzie niszczenie książek, dlatego na razie nie biorę się za zadania typu; weź tą książkę pod prysznic itp, ale skupiam się na takich zadaniach, które polegają na użyciu wyobraźni:))
      Dziękuję za odwiedzenie bloga, pozdrawiam

      Usuń
  9. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower. I would be glad if you could follow me back.
    Btw, great post.
    Have a beautiful Sunday.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome post! Happy Monday dear. :D

    I follow you on GFC, I hope you can follow me if you havent yet. Thanks!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wypełniasz swój dziennik ! ładny słonik ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny post *-*
    Skąd wiedziałaś, że sama również kupiłam akurat dzisiaj "Zniszcz ten dziennik"? ;O
    Swoją drogą cieka, że piszesz również po angielsku ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pomysły ;) a ta tortilla , mmm ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Właśnie niedawno słyszałam o tym "Zniszcz ten dziennik". Bardzo fajny sposób na zaprojektowanie notesu :)
    Sama przymierzam się niedługo zaprojektować coś w podobie :)
    pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju ale Ci ślicznie wyszedł ten dziennik *_* ty go nie niszczysz tylko ozdabiasz :p
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. That little elephant is too cute! Your blog is really great dear!

    What about following each other?? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow.! Podoba mi się takie "niszczenie" dziennika :) :D
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. O masz zniszcz ten dziennik i jak polecasz ? :D

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli jesteś na tak to, zacznij i poinformuj mnie o tym a na 100% się odwdzięczę <3
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O mam ten dziennik! Jest świetny.
    Śliczne zdjęcia. Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie posiadam tego dziennika, jakoś nie kusiło mnie kupno jego :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam nadzieję, że w ferie uda mi się wybrać na lodowisko :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo dużo osób ma teraz 'Zniszcz ten dziennik', słuszałam że ma być druga podobna książka od tej samej autorki:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny dziennik.
    +obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. OO widzę, że "Zniszcz ten dziennik" również i ciebie wciągnął :D Uwielbiam pandy :3

    OdpowiedzUsuń
  25. ten dziennik to super sprawa ! *,*

    OdpowiedzUsuń
  26. ale fajnie ''niszczysz'' ten dziennik :D

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome post! Im in love with the photos. Have an amazing Wednesday dear! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  28. nice blog. i am following your blog, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/ thank you

    OdpowiedzUsuń
  29. też mam zniszcz ten dziennik ale niestety nie mam czasu aby go wypełniać ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń