piątek, 2 stycznia 2015

- Magic Moments -

Hej wszystkim!
Hi guys!
Ten post nie będzie o niczym szczególnym, chciałabym pokazać wam tylko kilka zdjęć, które zrobiłam w grudniu 2014 i styczniu 2015:)
This post won't  be about anything "particular", I'm just gonna show you some of the photos I have taken in december 2014 and january 2015.
Większość z nich zedytowałam w picmonkey albo mirrorgramie.
Most of them I edited in picmonkey or mirrorgram.
Mam nadzieję, że się wam spodobają!:)
I hope you'll enjoy :)



Drzewa 
  Trees in the street 



To jest jeden z moich kotów, lord Clooney.
( jak George Clooney:) hehe)
This is my one of cats, Lord Clooney.
( like a George Clooney , hehe :)  )



Mój rysunek antylopy ( jednak mój tata twierdzi, że to koń..:)
 My picture of  antelope ( but my daddy said that's a horse... :) )


 Akwarium w Ustce
Aquarium in Ustka


Mój ogród
 My garden


Inny z moich kotów, nie ma jeszcze imienia :)
 My another cat- we actually haven't named her yet.



Nie musicie się bać! to tylko ja..
Don't be scared , it's just me! Yup.. I mean that face. :D


Dziękuję za odwiedziny, obserwujcie jeśli wam sie podoba:)
Thanks for visiting my blog, follow for more :)


Be aware of translator, it doesn't translate very well!

37 komentarzy:

  1. Aj fink det ju aksili hew potensial in ju, end ju łil bi beter sam dej.
    Low ja, <3 <3 <3 hagz und kises bejbe xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  2. super post :) obserwuję już Twojego bloga
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój "ukochany" laptop i tak mi w sumie nie pokazał zmiany liczby osb ( nadal 14), ale to pewnie dlatego, że przeżył tyle zlotów i wzlotów po schodach :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i super post :)
    zapraszam do mnie
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia na prawdę- tylko zastanawiam się czemu piszesz w innym języku? hmm;* ?

    Zapraszam do mnie:)
    alexa-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie na temat zdjęć!:)

      Po angielsku postów bd bardzo mało, chciałabym tylko w miarę możliwości udostępnić blog większej liczbie osób, ponieważ dość spora część wyświetleń jest z zagranicy i pod kilkoma postami (, które usunęłam) pojawiły się komentarze po ang,

      ale blog na pewno będzie bardziej polski!! :)

      Usuń
  5. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, zapraszam do siebie ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Daje lubieta :)
    Serio, fajne zdjecia i wgl... Tylko powiedz mi jedna rzecz- jakim cudem po kilku dniach, pod jednym wpisem masz tyle komentow? Szacunek ^^
    Zapraszam do mnie
    #nefroowl

    OdpowiedzUsuń
  8. Superaśne są te zdjęcia!
    co powiesz na wspólną obserwację? :>
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/graffiti.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w baner u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotka z drzewami wymiata :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się chyba najbardziej podoba:)
      mam ją na tapecie na laptopie i na komórce:)

      Usuń
  11. cudne zdjęcia z ogrodu :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz ciekawe zdjęcia, to przedstawiające ogród jest bardzo dobre! Uwielbiam koty, są cudowne!
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji jeśli Ci się spodoba u nas :)
    Pozdrawiam. http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja też uwielbiam koty, mam 4 :)

      Usuń
  13. Jeju świetny efekt tych zdjęć, bardzo kreatywne + piękny puszysty kot. Czyżby pers?
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia i świetnie malujesz :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kotki <3 kocham kotki :D
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, ogólnie jesteś bardzo utalentowana ;3 Ciebie nie można się bać ;D
    pozdrawiam cieplutko ;x
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. To pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej, jest cudowne *-* A poza tym świetnie malujesz ;) Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci Kochana za wizytę na moim blogu i za obserwację, również obserwuje bo Twój blog jest wspaniały i robisz piękne zdjęcia, Buziaki:*

    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy blog i ładne zdjęcia:) jestem nowym obserwatorem, pozdrawiam:)
    wswiecieoliwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful post dear
    i'm following you via GFC, kindly follow back
    www.dimplekhadi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustka, uwielbiam to miejsce <3
    piekne zdjecia :)

    zapraszam
    http://whynot07.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Ustkę, ale mimo wszystko Zakopane przezwycięża wszystko:)

      Usuń
  22. fajne zdjecia:) też mam czarnego kota i wcale nie przynosi pecha:-p
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń